23948sdkhjf

SH Group etablerer døgnbemandet supportfunktion ved Femern-projektet

Det skal være nemmere for entreprenørerne på Femern Bælt-projektet at få adgang til teknisk support, så de undgår kritisk nedetid og dyre forsinkelser på byggeriet.

SH Group har etableret en teknisk supportfunktion i forbindelse med Femern Bælt-projektet, hvor entreprenørerne på projektet hurtigt kan få teknisk support på fx hydraulisk, mekanisk og elektrisk maskineri og udstyr. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

- Det er vigtigt for entreprenørerne, at arbejdet skrider frem efter planen, og at de fuldfører deres arbejde i de enkelte etaper. Vi hjælper dem med at minimere uventet nedetid og undgå dyre forsinkelser ved at tilbyde nem og hurtig adgang til en teknisk livline, fortæller Site Manager Klaus Rasmussen, som har været primus motor på etableringen af SH Groups afdeling ved Femern Bælt-byggeriet. 

Opstår behovet for akut teknisk support, en tilpasset løsning eller hjælp med at søsætte et specifikt projekt, er “livlinen” kun ét opkald væk, fortæller site-manageren, der oplyser, at support-linjen er bemandet 24/7 året rundt. 

SH Group tilbyder i forvejen en bred vifte af services, udstyr og tilpassede hydrauliske, mekaniske og automatiserede løsninger. Selskabet hjælper også med alle typer af serviceopgaver som vedligeholdelse, tilretninger, eftersyn, test og installation af maskiner og udstyr på kraner, uddybningsfartøjer, produktionsanlæg mv. 

- Logistisk er vi vant til at løse opgaver både til lands og til vands – både under og over havoverfladen, uddyber Klaus Rasmussen.

I SH Group er de også klar over, at det er en fordel, hvis hjælpen er tæt på. 

- Derfor er vi i fuld gang med at opbygge stærke relationer til dygtige lokale virksomheder, så vi sammen kan løfte ethvert stort projekt for de virksomheder, der arbejder på Femern Bælt-byggeriet, fortæller Klaus Rasmussen.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078