23948sdkhjf

Klagevejledning

Her på siden kan du få råd og vejledning, hvis du ønsker at gøre opmærksom på en fejl eller klage over en artikel eller et foto bragt på en af Nordiske Mediers brancheportaler.

Sådan gør du


Du kan altid henvende dig direkte til redaktionen, hvis du mener, at vi har bragt en forkert information. Send en mail til redaktionen@soefart.dk

Sådan retter vi fejlen


Rettelser vil fremgå direkte af den enkelte historie. Hvis Nordiske Medier er har viderebragt forkerte påstande, misforståelser eller oplysninger, som er skadelige, beklager vi disse.

Hvordan kan du gå videre med din klage?


Hvis Nordiske Medier afviser din klage, kan du indbringe den for Pressenævnet, som er et uafhængigt offentligt nævn, der er nedsat ved Medieansvarsloven. For at klage til Pressenævnet, skal du have en såkaldt retlig interesse i sagen. Klager til Pressenævnet skal sendes til sekr@pressenaevnet.dk eller per brev til Pressenævnet, Adelgade 11-13, 1304 København K.

Hvor lang er tidsfristen?
Klagen skal være Nordiske Medier i hænde så hurtigt som muligt – og senest fire uger (28 dage) efter, at oplysningerne har været offentliggjort. Hvis vi afviser din klage, kan du indbringe den for Pressenævnet. Det skal ligeledes ske senest fire uger efter, at du har modtaget afvisningen af klagen fra Nordiske Medier.

Send til en kollega

0.066