23948sdkhjf

Opkøb og partnerstrategi koster på bundlinjen hos Weilbach

Digital transformation har spist af overskuddet hos den gamle danske producent af bl.a. søkort
Weilbach har i de seneste år fokuseret kraftigt på digitalisering af forretningen og opbygning af et partnernetværk. Det har kostet på bundlinjen hos firmaet, viser den netop offentliggjorte årsrapport, som dækker perioden 1. maj 2018 til 30. april 2019.

Her fremgår det, at Weilbach i 2018/19 fik et resultat efter skat på 1,1 mio. kr. mod 4 mio. k...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11