23948sdkhjf

SMM VOXPOP: SH Group

Kent Lynggaard Vinkel, General Manager – Europe, SH Group A/S, Svendborg

Hvad er jeres hovedprodukt på SMM I år?

- Vi har ikke som sådan noget hovedprodukt med hernede. Vi er her for at promovere alle vores forskellige produkter og brands, men med særligt fokus på vores kraner og spil. Vi har naturligvis også vores nye livbådssystem til rigge med (Xervo-serien, Red.) velvidende, at SMM jo ikke er det optimale sted at promovere et NORSOK-produkt (en særlig standard til den norske offshore branche, Red.)!

Hvordan oplever du SMM 2018 i forhold til tidligere år?

- Vi var her sidst i 2014. Det var det år, hvor det begyndte at gøre rigtigt ondt for branchen. I år er der helt klart langt mere gang i den. Det havde vi nu også forventet, da det er en positiv tendens, vi har kunnet mærke siden årsskiftet!

Hvor mange er I hernede, og hvad er jeres succeskriterium?

- Vi er fire, der skiftets til at have vagten på standen. Men vi sørger også for, at nogle af vores øvrige medarbejdere kan kigge forbi hernede. På førstedagen var der vel en fire stykker forbi udover det faste SMM-hold. Man er nok lidt naiv, hvis man tror, at man skal kunne gå fra en messe med nye ordrer. Så det er ikke det, vi kommer for. Det handler i stedet for os om at møde de kontakter, vi allerede har. Men selvfølgelig går vi også efter at få nogle nye leads. Så dem skulle vi gerne have nogle stykker af med hjem som vi så efterfølgende kan følge op på!

Artiklen er en del af temaet SMM 2018.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094