Rederiernes stort anlagte kampagne, World Careers, der har til formål at lokke unge talenter til Det Blå Danmark, rammer skævt.
Det mener de to fagforbund, 3F Sømændene og CO-Søfart, som dermed melder sig i debatten om, hvordan fødekæden til de maritime erhverv kan sikres i fremtiden.
Læs også: "Vi risikerer at blive den sidste generation til søs...
Fagforbund: Rekrutterings-kampagne rammer skævt
Rederiernes stort anlagte kampagne for at skaffe unge til de maritime erhverv - World Careers - fokuserer for meget på officererne frem for de menige, mener såvel 3F som CO-Søfart. Danske Rederier afviser kritikken
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement