EEDI-tunge designs har krævet ekstra computerkraft hos OSK
SKIBSDESIGN: DFDS’ kommende mega-ro/ro-skibe er en del af en ny design-serie fra OSK-Ship Tech, som er udviklet efter strenge krav i IMO’s nye energioptimerende design indeks
4
Billeder
Et typisk CFD-billede, hvor et skrogs hydrodynamik er visualiseret. OSK-Ship Tech har øget sin bagvedliggende regnekraft markant gennem de seneste år. Illustration: OSK-Ship Tech
Danske OSK-Ship Tech har stået for udbudsdesignet af DFDS’ kommende generation af mega-ro/ro-skibe, som rederiet for nylig bestilte to styk af hos Jinling Shipyard i Kina. Når de to 6.700 lanemeter store nybygninger leveres i 2019 bliver de verdens næststørste konventionelle ro/ro-skibe. Samtidigt bliver de også de første realiserede nybygninger i ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement