23948sdkhjf

Danske Havne: Vi trænger til et facelift

Servicen i danske havne kan blive meget bedre ved at effektivisere processen, mener sekretariatschef i Danske Havne, Tom Elmer Christensen.
Organisationen Danske Havne er tilbøjelig til at give Alfons Guinier ret i, at havneservicen over for kunderne kan blive bedre, om end sekretariatschef Tom Elmer Christensen har svært ved at genkende tilstandene i Danmark som ”middelalderlige”, som Alfons Guinier udtrykker det. ”Generelt har han ret, men det, som Alfons Guinier efterlyser, det...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125