23948sdkhjf

Wärtsiläs danske organisation i vækst

UGENS JOBPROFIL: Wärtsila Danmark A/S ansatte nyligt Claus Sibbesen som service account manager/teknisk sælger i København. Det skete samtidigt med en anden styrkelse af organisationen i skikkelse af Martin Schougaard, der tiltrådte som field service operations team leader. De to ansættelser indiker
Hvad indebærer stillingen?

Som service account manager får jeg ansvar for at fastholde og udbygge Wärtsiläs stærke relation til de danske rederier. Der er et væld af nye spillere og nye muligheder i den danske maritime sektor, og jeg skal i samarbejde med Wärtsiläs interne organisation afdække og opsøge nye forretningsmuligheder for eksisterende o...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094