Den brandhærgede supertanker og formodede skyggeskib, 'Ceres I', er ifølge shippingavisen Tradewinds vendt retur til Kina efter dets voldsomme kollision i juli med produkttankeren 'Hafnia Nile' tæt ved indsejlingen til Singapore-strædet.
Ved sammenstødet brød den 23-årige råolietanker på 300.000 dwt og Hafnia-produkttankeren på 74.200 dwt i ...
Hafnia topchef efterlyser skrappere indgreb mod skyggeflåden efter voldsom skibskollision
Kollisionen mellem Hafnia-produkttanker og en kinesisk skyggetanker i juli bekymrer Hafnias topchef, Mikael Skov, som kalder på skarpere tiltag mod skyggeflåden
Danske Mikael Skov har siden 2019 været adm. direktør i produkt- og kemikalietankrederiet Hafnia, som blev skabt mellem en fusion af BW Tankers og Hafnia Tankers, og i dag opererer over 200 tankskibe. Foto: Helle Moos/Hafnia
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement