23948sdkhjf

Hård kamp venter om fragtkunder på Femern Bælt

Pris og frekvens vil afgøre, om vognmænd sejler eller kører, når de krydser Femern Bælt, mener DTL
Mens de fleste forventer, at private bilister vælger tunnelen frem for færge, bliver der hård kamp om den tunge trafik, når Femern-tunnelen åbner i 2029.

Over 750.000 lastbiler fragtes hvert år over Femern Bælt, og de skal vælge mellem færger og tunnelen, når de i fremtiden skal planlægge deres ruter.

Ifølge adm. direktør i DTL - Danske Vognmænd,...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109