Skibsfarten står overfor flere nye risikofaktorer
Ultra-store containerskibe, store tekniske omstillinger til skærpede miljøkrav og nye sejlruter i fjernt beliggende havområder kan udfordre forsikringsbranchen
2
Billeder
Den brændskadede ’Maersk Honam’ i Dubai. Skibet blev efterfølgende genopbygget med en forrest sektion ved det oprindelige byggeværft i Sydkorea. Foto: Mærsk
AGCS sætter i rapporten ”Safety and Shipping Review 2019” fokus på en række risikofaktorer, der bliver stadig mere præsente i skibsfarten for forsikringsselskaberne. Bl.a., at skibe inden for visse tonnagesegmenter, bliver stadig større – f.eks. containerskibe. Senest i erindringen branden om bord på Maersk Lines 15.000 TEU-store næsten nybyggede c...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement