23948sdkhjf

IMO vil have klare retningslinjer for svovlkrav

En ensartet gennemførelse af det globale svovlkrav, der gælder fra 1. januar 2020, står højt på dagsordenen, når medlemslandene i IMO mødes i London i næste uge
I efteråret vedtog IMO det såkaldte ’carriage ban’, der forbyder brændstof med en højere svovlprocent end 0,5 procent ombord på skibe uden installerede svovlrensningsanlæg. Ifølge Danske Rederier, er det en afgørende milepæl frem mod at sikre en simpel og effektiv håndhævelse af de globale svovlkrav.

Det skriver Danske Rederier i en pressemeddelel...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125