23948sdkhjf

SMM VOXPOP: Fujas

Asger Hansen, partner, direktør og Project Manager i Fujas A/S i Odense

Hvad er jeres hovedprodukt på SMM I år?

- Vores hovedprodukt er vores el-tavler. Dem producerer vi i Odense til det russiske marked, som jeg har haft med at gøre i en stor del af min tid i branchen. Men det er kun to år side, at jeg sammen med en kollega startede Fujas op. Ud over vores produktion i Odense har vi også to teknikere positioneret i Skt. Peterborg, som tager ud og kommissionerer vores tavler på værfterne derovre. Så SMM handler mere om at vedligeholde gamle kontakter og forhåbentligt at få nogle nye!

Hvordan oplever du SMM 2018 i forhold til tidligere år?

- Det er første gang, at vi er her som Fujas, men jeg har gennem min tid i branchen været her mange gange tidligere. Den danske pavillon virker meget større i år end tidligere – og det virker i det hele taget som om, at alle sejl er sat til. Så jeg er meget positiv over SMM 2018!

Hvor mange er I hernede, og hvad er jeres succeskriterium?

- Vi er to mand på vores stand; mig og den anden ejer af firmaet - og så er vores agent fra Rusland jo også til stede en del af tiden. Det der skal afgøre om det har været et godt år for os på SMM, det er, at vi har fået vedligeholdt vores relationer til vores eksisterende kunder og har fået nogle nye relationer. Men jeg forventer ikke at komme hjem med egentlige nye kunder og dermed også nye ordrer. Det er en mere langsigtet proces!

Artiklen er en del af temaet SMM 2018.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.134