23948sdkhjf

Rederier vil fortælle danskerne hvem morgenkaffen leveres af

Med en ny brandingkampagne vil Danske Rederier forsøge at tale til både hjerne og hjerte for at udbrede kendskabet til rederierhvervet
En kop sort kaffe spiller en central rolle i Danske Rederiers nye brandingkampagne, som netop er skudt i gang på de sociale medier.

Formålet med kampagnen er ifølge rederiernes brancheorganisation at skabe større forståelse for erhvervet i den brede befolkning. Det skal blandt andet ske ved at fortælle om alle de dagligdags ting, som fragtskiben...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11