23948sdkhjf

Maersk Line får pris for arbejde på sociale medier

Maersk Line har fået en pris for arbejdet på de sociale medier - The European Digital Communications Award. Prisen gives også til bl.a. Volvo, Coca-Cola og Jyske Bank.

“Det er virkelig spændende for Maersk Line," siger social media manager Davina Rapaport.

“At bestemme de sociale mediers bidrag til en virksomhed som Maersk Line har ikke været en let opgave, men vi har formået at bringe vores millioner af fans ind på en måde, gennem hvilken vi kan bidrage til virksomhedens bundlinje,” tilføjer hun.

Maersk Line har over to mio. følgere over en række platforme på de sociale medier. Juryen lægger i sin begrundelse vægt på, at Maersk Line ved første øjekast ikke er en virksomhed, der inviterer til brug af sociale medier, men at den alligevel har formået at indarbejde medier som Facebook og Twitter på en inkluderende facon. 
 
Kilde: Maersk Line
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141