Forbrugerrådet retter kritik mod Mols-Linien
Efter det har vist sig, at en pladsreservation ikke i alle tilfælde er det samme som en sikret plads om bord hos Mols-Linien, mener Forbrugerrådet, at kompensationsløsninger er vejen frem
Forbrugerrådet kritiserer nu Mols-Linien, efter det har vist sig,at en reservation hos færgeselskabet ikke nødvendigvis er det samme som en plads om bord på færgen, skriver P4 Østjylland.
Et teknisk sammenbrud tirsdags, hvor op til flere passagerer der havde reserveret plads, blev ladt tilbage på kajen, viser sig nemlig ikke at være et enestående tilfælde, da P4 efter at have bragt nyheden, blev kontaktet af flere som kunne fortælle om oplevelser i samme boldgade.
Et teknisk sammenbrud tirsdags, hvor op til flere passagerer der havde reserveret plads, blev ladt tilbage på kajen, viser sig nemlig ikke at være et enestående tilfælde, da P4 efter at have bragt nyheden, blev kontaktet af flere som kunne fortælle om oplevelser i samme boldgade.
Seniorrådgiver i Forbrugerrådet, Lise Bjørk Pedersen, mener at det er vigtigt for mobiliteten i landet, at operatørerne holder hvad de lover. Derfor mener hun ikke, at en erstatningsbillet er godt nok. Hun mener at der skal overvejes kompensationsløsninger, som skal aftales selskabet og passagererne imellem, fortæller hun til P4 Østjylland.