Maersk Line direkte mellem Kina og New Zealand
Den nye Asia Star-linje, der baserer sig på køb af slots, styrker Maersk Line's tilstedeværelse mellem Kina og New Zealand.
Maersk Line genoptager nu sin direkte Kina – New Zealand service gennem slots på Asia – New Zealand Express-linjen, som opereres i et samarbejde mellem CMA CGM og OOCL. Asia – New Zealand Express-linjen udgøres af syv 1.700 – 1.800 TEU skibe, som har en cirkulation på syv uger.
Maersk Line vil brande sin nye Kina – New Zealand-linje under navnet Asia Star. Den første afgang bliver fra Hong Kong 28. august i år.
Den nye Asia Star-linje giver Maersk Line mulighed for at styrke sin forretning mellem Kina og New Zealand – en tilstedeværelse, som i de seneste ti måneder har været sikret gennem transhipments i Singapore og i Tanjung Pelepas på rederiets kombinerede Northern Star/Southern Star-linjer med ugentlig frekvens. Før transhipments-aftalerne i Singapore og i Tanjung Pelepas, anvendte Maersk Line slots på en Japan-Kina- New Zealand-service drevet af COSCO, MOL, NYK og Hamburg Süd.
Kilde: Alphaliner
Maersk Line vil brande sin nye Kina – New Zealand-linje under navnet Asia Star. Den første afgang bliver fra Hong Kong 28. august i år.
Den nye Asia Star-linje giver Maersk Line mulighed for at styrke sin forretning mellem Kina og New Zealand – en tilstedeværelse, som i de seneste ti måneder har været sikret gennem transhipments i Singapore og i Tanjung Pelepas på rederiets kombinerede Northern Star/Southern Star-linjer med ugentlig frekvens. Før transhipments-aftalerne i Singapore og i Tanjung Pelepas, anvendte Maersk Line slots på en Japan-Kina- New Zealand-service drevet af COSCO, MOL, NYK og Hamburg Süd.
Kilde: Alphaliner