23948sdkhjf

Pålidelighed versus regelmæssighed?

Containerrederier bliver ofte bedømt på, hvorvidt deres skibe ankommer rettidigt – og i SeaIntel måler vi ydermere, hvorvidt selve containeren bliver leveret rettidigt i forhold til, hvad man lovede, da kunden bookede en container.
Vi kan se, at i løbet af 2012 er containerrederierne blevet stedse bedre til at levere en rettidig service. På en rute som Asien-Europa kan vi se, at rederierne nu ankommer rettidigt 88 pct. af gangene. I begyndelsen af 2012 var rettidigheden kun 77 pct. Man kan naturligvis diskutere, hvorvidt 88 pct. er godt nok, men det er indiskutabelt, er der e...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093