23948sdkhjf

Mols-Linien kæmper med negativt image

Færgerederiet vil have fat i familien Danmark. Vi er de hurtigste og de billigste, siger ledelsen.
Det går godt for Mols-Linien efter flere år med underskud. En ny langsigtet strategi skal bane vejen for overskud og tilfredse kunder, men man kæmper stadig med et lidt kedeligt image om at være for dyr.
”Vi har det bedste tilbud – vi er billigst, hvis man sammenligner med alternativerne med privatmarkedet,” siger CEO for Mols-Linien, Søren Jespers...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111