23948sdkhjf

Peter Bjerregaard: Vi styrker kommunikationen i alle retninger

Det er tid til at styrke og udvikle Søfart og samtidig kigge efter nye målgrupper, mener Søfarts udgiver.
Fagbladet Søfart har gennem mange år været på den ene side udgivet af Foreningen til Søfartens Fremme og på den anden side produceret af forlaget Seapress. ”Vi har i 30 år kørt et spændende samarbejde med først Per Rungholm og siden med Erik Brandt-Jensen, og i de 30 år er det lykkedes altid at have en troværdig søfartspresse i Danmark. Udgive...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079