23948sdkhjf

”Vi kaldte markedet forkert”

Rederiet Norden gik ind til 2013 med en usædvanlig stor eksponering mod en bedring i spotmarkedet. Indtil videre har den strategi vist sig for optimistisk.
Med blikket rettet mod et tørlastmarked i forventet fremgang gik Norden ind til 2013 med stor optimisme. Første halvår har gjort den optimisme til skamme og fået Norden til at revurdere dele af strategien.
 
Med en ny strategi valgte Norden at stå med godt 15.000 åbne skibsdage for 2014 ved starten af året og eksponeringen mod spotmarkedet var...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095