23948sdkhjf

LNG’en skal køres ind fra Hamborg

De anslåede 3.500 tons LNG, der årligt skal holde Spodsbjerg-Taarsruten i gang efter en overgang til LNG, kan med fordel leveres til særlige tankanlæg på land, men det udgør en ekstra investering på op imod 70 mio. kr.
Denne artikel hører sammen med hovedartiklen Simuleret ombygning til Hybrid-færger  Ligesom Danske Færgers projekt tager udgangspunkt i konkrete leverandører til ombygningen af færgerne, indgår der også en navngivet gasleverandør. Nærmere bestemt Bomin/Linde LNG, der bl.a. står for driften af den LNG-terminal i Nynäshamn ved Stockholm, so...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094