23948sdkhjf

Havarikommissionen: ”Et under der var containere tilbage”

SØULYKKE: Kapacitetsoptimering af Svendborg Mærsk var ikke en afgørende faktor for søulykken, siger Havarikommissionens undersøgelseschef og Maersk Lines chef for sikkerhedsafdelingen til Søfart.
De tekniske forhold på containerskibet Svendborg Mærsk havde en meget lille andel i tabet af 517 container i februar. Sådan lyder den uddybende forklaring fra havarikommissionens undersøgelseschef Øssur Jarleivson Hilduberg.
Svendborg Mærsk var det 14. skib af i alt 16 Maersk Line skibe optimeret til at håndtere en kapacitetsforøgelse på 3.000 tyve...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078