23948sdkhjf

Rederi strammer kursen: Loyalitet betalte sig ikke

Dyrt købte erfaringer fra pandemien har fået Mærsk til at behandle deres kunder forskelligt, når raterne stiger og falder
A.P. Møller - Mærsk har skruet bissen på, overfor nogle af deres kunder.

Da fragtraterne under pandemien fløj mod himmelen valgte Mærsk nemlig at holde igen med prisstigningerne. Håbet var, at loyaliteten over for kunderne ville gavne dem, når markedet engang vendte.

Det viste sig imidlertid langt fra altid at være tilfældet, og en del af rederie...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109