Incat-værftet i Tasmanien arbejder nu på at ændre en eksisterende ordre markant sammen med kontrahenten. Egentligt skulle Incat senere i år havde leveret det, der ville blive verdens største katamaranhurtigfærge til argentinske Buquebus.
Kunden ønsker, at det her skal ske, Incat ønsker, at det skal ske, og selvom der er mange ting, der skal afkla...
Markant kursskifte - nu skal argentinsk rekord-katamaran være fuldelektrisk
Reder har bedt værft om at foretage et markant kursskifte i igangværende nybygningsprojekt – Incat får to år ekstra til at levere verdens første eldrevne store bil- og passagerkatamaran
Buquebus' rekordstore katamaranhurtigfærge skulle havde været leveret i år, men nu er værft og kontrahent i dialog om at skubbe terminen to år, så værftet kan skifte fremdrivning fra LNG-dual-fuel til fuldelektrisk. Illustration: Incat
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement