Hoyer skærper fokus på after-sales
UNDERLEVERANDØRER: Både egne og andres produkter ude på skibene skal erstattes af nye og gerne mere energieffektive Hoyer-elektromotorer i en direkte kontakt med kunden
Hoyer tilbyder som producent nu i højere grad end tidligere en direkte kontakt til slutbrugeren, uden om diverse indkøbsplatforme. Foto: Hoyer
Efter kontinuerligt at have sendt elektromotorer ud i marinemarkedet siden starten af nullerne, øger Hoyer nu fokus på after-sales. Det vil sige service, målrettet de aktører i markedet, der allerede har installationer med elektromotorer drift om bord på deres skibe – vel at mærke motorer, som kan have mere end 10-15 års drift bag sig. I den proces...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement