De senere år er der bygget en række nye raffinaderier i Østen. Og dem bliver der brug for, når den globale handelsflåde skal overholde 2020-kravene til svovludledning.
For Vestens raffinaderier er ikke gearet til stor efterspørgsel på miljørigtigt brændstof - i hvert tilfælde ikke i første omgang. Sådan lyder analysen fra en række eksperter, Søf...
Nye marinebrændstoffer booster omsætning hos tankrederier
De vil give mere arbejde til produkttank-rederierne, når store mængder ’compliance fuel’ skal sejles ind fra Østen fra 2020. Europas aldrende raffinaderier kan ikke klare opgaven, og de svovlfattige brændstoffer skal derfor sejles ind fra Asien
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement