23948sdkhjf

DFDS søger partnere i digitalt kapløb om kunderne

Færgerederiet har de seneste år investeret millioner i at digitalisere forretningen. Nu satser DFDS på at indgå samarbejder med digitale startup-virksomheder for at undgå at blive ’disruptet’ af nye digitale handelsplatforme
DFDS retter kikkerten mod underskoven af digitale startup-firmaer som led i rederiets indsats for at digitalisere sin forretning og udvikle nye innovative handelsplatforme.

Det fortæller finansdirektør (CFO) Torben Carlsen og Sophie-Kim Chapman, Group Digital Officer hos DFDS, som sammen står i spidsen for indsatsen med at ruste rederiet til den...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141