23948sdkhjf

Kunden ind på arbejdspladsen – sælgeren ud til kunden

Hvad er det, begrebet CRM kan? Virker det og hvordan kan en computer hjælpe med til at styrke en salgsproces?
Al relevant viden hos en medarbejder kan bruges. Fidusen er bare at få denne viden filtreret, effektiviseret og gjort brugbar. For ikke at sige det ligeud – salgsbar. Den teori er ikke på listen over nytænkning, men kan processen effektueres ved hjælp af et man-machine-værktøj og eksterne ”maskinister”?
 
Det mener man godt, det kan – hos bl.a...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093