23948sdkhjf

DFDS ”re-brander” gennem rederiets kommende jubilæumsår

LOGBOGEN: De to nye Calais-færger lancerer i februar DFDS' opdaterede visuelle identitet, der sidst fik en overhaling i 2010.
Det er både nye navne, ny navnetradition og ny såkaldt brandingstruktur, som i disse uger tager fysisk form ved Damen-værftet i Dunkirk, hvor DFDS' to kommende Dover-Calais-færger, 'Côtes des Dunes' og 'Côtes des Flandres', klargøres til indsættelse februar næste år. 
De nye navne til de to tidligere My Ferry Link-færger glimrer ved fraværet a...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094