23948sdkhjf

Femern-forbindelsen vil kræve 20-30 ugentlige coasterlaster i seks år

TØRLAST: Når produktionen af tunnelelementer til Femern-forbindelsen går i gang, får coastere travlt med at forsyne Rødby med cement og stål. Produktionshavnens størrelse forhindrer større skibe.
Imens Femern A/S forventer, at færgeruten mellem Rødby og Puttgarden bliver urentabel for Scandlines, når den faste forbindelse under Femern Bælt bliver til virkelighed, kan det store anlægsprojekt komme andre dele af det maritime erhverv til gode.

Det gælder først i forbindelse med opførelsen af den havn, der skal betjene betonelementfabrikken um...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.127